Tegn på at du skal til at skifte økonomistyring-system

Man kan som virksomhed tit have svært ved at se og vurdere, hvornår man skal tilgå en nyere ERP-løsning. For i princippet “fungerer” det hos virksomheden, selvom det er en forældet version.  Nogen gange går det dog naturens gang og man bliver nødsaget til at skifte.

Vi har opstillet en liste med nogen punkter, for hvornår vi synes man bør reagere.

  1. Nyt hardware som ikke kan fungere med en forældet ERP-løsning
    Ved brug af nyere ERP-løsning i skyen, får i aldrig det problem. Her kan i både tilgå den via app, webbrowser og pc-klient.
    _
  2. Nuværende løsning er for dyr at holde i drift.
    Ved en ældre løsning kan der tit forekomme høje driftomkostninger. Her kan det bl.a. være egen serveromkostninger (Hvis man selv har en server til sit system) og generelt mere driftsupport.
    _
  3. Mangler fleksibilitet ift. tilgang til ERP-løsningen. 
    Ved brug af en ny løsning i skyen, opnår I en helt anden fleksibilitet, end hvad der var muligt før i tiden. Her kan I tilgå systemet hvor som helst, når som helst. I kan tilgå løsningen via. mobil, tablet eller en PC, som giver jer en helt anden frihed.
    _
  4. Integrationproblemer med andet software
    Ved brug af en ældre løsning kan i støde ind i udfordringer ift. integrationen. Det kan være alt fra integrationen til hjemmesiden, betalingløsninger og generelt 3.parts software, som ikke kan understøtte en ældre version.
    _
  5. Sikkerheden
    Ved at få alt ens data på en ny ERP-løsning oppe i skyen, vil I altid være sikker på at jeres data er i sikkerhed. Her vil der altid blive taget backup af ens data.

Spørgsmål til ovenstående?

Bornerups Datacenter A/S er en Microsoft partner der hjælper virksomheder med ERP-løsninger, som i dette tilfælde er Dynamics 365 Business Central.

Vi står altid klar til at mødes og få en uforpligtende snak omkring jeres behov indenfor ERP-løsninger.

Kontakt os på 96 18 74 00 eller info@bornerup.dk