Lancering af ny kundeportal

Vi har lanceret en ny kundeportal. Det gør det nemmere for vores kunder at følge med i projekter, oprette supportopgaver og se tidligere projekter/opgaver samt løsninger. Nedenunder får I en kort gennemgang af kundeportalens indhold i punktform:

1. Adgang til kundeportalen

For at få adgang til kundeportalen, skal man kontakte os på 96 18 74 00 eller på info@bornerup.dk – I vil hurtigst muligt få tilsendt en adgangskode på e-mail samt link til kundeportalen. Koden der bliver tilsendt er den kode I også skal bruge fremadrettet, når I skal ind på kundeportalen.

2. Forsiden af kundeportalen

På forsiden af kundeportalen får man et overblik over igangværende opgaver-, projekt- og supportopgaver. Her vil det være muligt at dykke ned i de enkelte opgaver under “detaljer”.

3. Projektbeskrivelse / Detaljer

Inde under “Detaljer” har man projektbeskrivelsen, hvor der er en oversigt over hvilke delopgaver der er oprettet og hvilken konsulent der står for den enkelte opgave. På større projekter kan man se aftalevilkår, forbrugt tid, tidsestimater og meget andet.

4. Oprette Support

Ude i menuoversigten er der et punkt der hedder “Opret support”. Her er ens kontaktoplysninger præudfyldt. Så det eneste man skal gøre, er at vælge type af support og beskrivelse af problemet.
Supporten vil nu blive taget hånd om af en af vores konsulenter. Man vil løbende have mulighed for at se status på supporten, ude på forsiden.

5. Historikoversigt

Inde under “Historik” har man det fulde overblik over tidligere projekter og supportopgaver. Her kan man blandt andet se hvem der sidst løste opgaven og en løsningsbeskrivelse.

Spørgsmål til ovenstående?

Har I problemer med kundeportalen eller har spørgsmål til noget af det ovenstående, så er i altid velkommen til at kontakte os.

Kontakt os på 96 18 74 00 eller info@bornerup.dk