FAQ2019-08-23T10:35:11+02:00

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Vi har opstillet en række spørgsmål under kategorierne: Business Central, Office 365, NAV og C5. Hvis du har brug for at få uddybet et svar eller mangler svar på andet, så er du altid velkommen til at kontakte os på 96 18 74 00 eller info@bornerup.dk

Business Central

Kan jeg tilgå Business Central med mobile enheder?2019-06-26T11:08:28+02:00

Du kan tilgå Business Central både fra din mobil, tablet og PC.

Hvad koster Business Central?2019-06-26T11:07:04+02:00

Business Central kan skræddersyes til hver enkelt virksomhed. Derfor findes der ikke en fast pris. Kontakt os og få et overslag der passer netop til jeres virksomhed.

Hvordan får jeg Business Central?2019-06-26T11:11:38+02:00

Bornerups Datacenter står altid klar til at hjælpe med at oprette Business Central hos din virksomhed. Kontakt os og lad os få en uforpligtende snak.

Kan jeg have flere regnskaber inde i Business Central?2019-06-11T07:08:03+02:00

Ja. I Business Central er der ikke nogen begrænsninger på antal regnskaber, når du har en Business Central licens.

Hvordan opdaterer jeg Business Central?2019-06-26T11:09:39+02:00

Business Central opdaterer løbende og automatisk. Så du vil altid været sikret den nyeste version.

Hvordan er sikkerheden i skyen?2019-06-26T11:12:19+02:00

En cloudbaseret løsning siges at være den sikreste løsning man kan få. Dine data bliver ikke kun gemt et sted, men på flere forskellige servere.

Hvad er forskellen på NAV og Business Central?2019-06-11T12:25:05+02:00

Business Central er en cloudbaseret løsning, hvor der automatisk vil blive opdateret. Herudover er Business Central den nyeste løsning og er mere fremtidssikret for virksomheden.

Kan jeg få mit data fra E-conomic til Business Central?2019-06-26T11:12:45+02:00

Ja. Vi tilbyder at overføre virksomhedens data fra E-conomic til Business Central.

Kan min revisor få adgang til min Business Central?2019-06-26T11:10:13+02:00

Ja. Du kan inde i Business Central lave en revisoradgang uden meromkostninger.

Office 365

Hvad koster en Office 365 licens?2019-06-26T11:13:49+02:00

Hvis du skal have hele pakken med alle programmer og værktøjer, koster det kun 99,00 kr. pr. bruger pr. måned. (Office 365 Business Premium)

Kan jeg sende krypterede mails med Outlook?2019-06-26T11:14:13+02:00

Ja. Outlook i Office 365 opfylder kravene og giver dig mulighed for at sende krypterede mails. Det er lovpligtigt ift. persondataloven, at du kan kryptere mails med personfølsomme oplysninger.

Fungerer Office 365 sammen med NAV / Business Central?2019-06-05T11:25:42+02:00

Office 365 arbejder perfekt sammen med NAV og Business Central. Der er altid synkronisering imellem dit ERP-system (NAV / Business Central) og Office 365.

NAV

Hvad er forskellen på NAV og Business Central?2019-06-11T12:25:05+02:00

Business Central er en cloudbaseret løsning, hvor der automatisk vil blive opdateret. Herudover er Business Central den nyeste løsning og er mere fremtidssikret for virksomheden.

Er der lukket ned for supporten til NAV?2019-06-26T11:22:05+02:00

Nej, du vil altid kunne få support igennem os til NAV. Microsoft vil dog i 2022 stoppe for opdateringer til NAV.

Forsvinder NAV?2019-05-23T08:53:33+02:00

NAV løsningen vil stadig være tilgængelig, men det “nye” NAV hedder Business Central. Man kan flytte alle sine data over i Business Central.

C5

Kan jeg stadig få support på min C5?2019-06-13T07:23:58+02:00

Microsoft har lukket ned for supporten til C5, men vi udvikler og hjælper stadig gerne med driften af din C5.

Kan jeg få mit data fra C5 over på en nyere løsning?2019-06-26T11:22:52+02:00

Ja. Vi tilbyder at overføre C5 data til Business Central.

Er min C5-bruger noget værd?2019-06-26T11:23:40+02:00

Det korte svar er ja. Hvis du ejer en C5, kan du indtil 2021 vælge at skifte 1:1  på brugere. Så for hver bruger du har på din nuværende løsning, kan du få en bruger på Business Central. Det kræver dog at du har købt din nuværende løsning før 1. oktober, 2018.

Hvad sker der med min C5 licens?2019-06-26T11:26:18+02:00

Microsoft lukkede ned for support til C5 i begyndelsen af januar, 2019.  Vi kan dog stadig supportere C5 og vi har også mulighed for at flytte jer over på NAV eller Business Central.

Microsoft har også opstillet en FAQ liste indenfor Business Central – Den kan du se her: https://docs.microsoft.com/da-dk/dynamics365/business-central/across-faq